2011. július 29., péntek

1. fejezet - Ígéret

Sziasztok :D Meghoztuk az 1. fejit :) Reméljük tetszeni fog :D:D Köszönjük, hogy ilyen sokan ösztönöztetek minket arra, hogy kezdjük el a történetet ^^ Már most az elején észrevehetitek, hogy ez egyáltalán nem hasonlít az eredeti sorira :) Persze lesz amiben igen, de ebben nem ^^ Szóval, reméljük, hogy most is komiztok, mert csak úgy tudjuk leszűrni, hogy mi a véleményetek :) Jó olvasást és komiztást ^^ Puszi: Regina és Áfonya!


(Lenalee and Komui)


- Ígéret

,, Mindig mesébe illő gyermekkort akartam, ám ezt sajnos nem elég akarni, ebbe nekem nincs beleszólásom. Ezt a Sors dönti el.”


Egy napsütéses, szép délutánon játszik egy kislány az udvaron, s családja mosolyogva nézi.
Egyikőjük sem sejti, hogy ez a nap akár rosszul is végződhet. De nem ám, hisz csak rájuk kell nézni… Oly’ felhőtlen életet élnek, amilyet mindenki szeretne. Látszólag…
Minden családnak van titka, így természetesen a Lee-knek is.


A kislány rohanni kezd az udvar kis dombján, egyenesen a virágokhoz. Annyira bájos, ahogy az arca tündököl a mosolyával együtt. Hosszú feketés zöld haja kis lófarokban lebeg utána. Kicsi még, de nagyon szép.
- Lenalee! Ne olyan gyorsan, vigyázz!- aggodalmaskodott édesanyja. Válaszul egy vidám nevetést kapott. Majd a lánya visszanézett és integetni kezdett, hogy ne aggódjon.
- Ugyan, Asszonyom. Majd én vigyázok rá, ne aggódjon. - szólalt meg a házastárs mellett ülő ember bársonyos hangján. A nő mosolyogva nézett fel rá. A férfi mellkasán lévő ing hanyagul volt begombolva, hiszen jó idő van. Majd az arcára nézett és még jobban mosolygott, mert észrevette, hogy csakis Lenaleet nézi a távolban. A göndör haja szépen fedte be az arca nagy részét.
- Rólam se feledkezzetek meg!- hívta fel magára a figyelmet Komui. Nem volt ínyére, hogy a húgára egy idegen férfi vigyáz, főleg nem egy meglett férfi. Aki mellesleg nem éppen a jók közé tartozik.
- Jól van fiúk. Eredjetek, játszatok vele. – felelte nevetve a családfő. Ő szerette a fiút, neki nem volt semmi baja vele, tudta, hogy nem okolhatja azért, ami.
A serdülő fiúk odarohantak a dombocskára. Mindketten kedvesen kezdtek el játszani a kislánnyal, aki nevetve, csillogó szemekkel ugrált.
-Ó, Drágám! Olyan aranyos a mi kis leányunk. Akár egy hercegnő. Remélem, beleszeret az ő hercegébe, akit választottunk mellé… - felelte eltűnődve az idősödő nő.
- Ne aggódj már annyit! Nézd, hogy elvannak együtt! Megnyugodhatsz, a mi kis hercegnőnk biztosan szereti Tykit. – mondta teljesen biztosra véve. Hiszen ő nagyon is jól ismeri a fiút.
- Figyelj. Komuinak már elmondtad a dolgokat Tykivel kapcsolatban? Hogy fogadta? – nagy szemekkel nézett a férjére és tudta jól, hogy mi lesz a válasz.
- Elmondtam. Nem fogadta túl jól, de azért rosszabbra számítottam. Ő is tudja, és megérti, hogy szegény fiú nem tehet arról, milyen vér csordogál az ereiben. – motyogta halkan és visszaemlékezett a fia kitörésére, amikor megtudta, hogy mi is igazából Tyki. Nem örült, hogy az ellenség beférkőzött a családjukba.
- Értem. A családi titkunkat is elmondtad neki?- komorodott el az asszony.
- Mindig tudtam én, hogy jó eszű fiunk van, de hogy miből következtette ki a dolgokat, azt soha sem fogom megtudni. – tűnődött el az apa, hiszen egyáltalán nem tudta, hogy miből jött rá az ő titkára a fia.
- Tudott róla?! – kerekedett ki az édesanya szeme.
- Nagyon úgy tűnik, mert nem lepte meg a dolog. Biztos az az aljas nagyapja kotyogta ki neki…- motyogott magába az öreg.
- Ne hibáztasd már mindenért szegény apádat! Biztos forog a sírjában, annyiszor emlegeted! – mondta megfedve az urát, nem szerette, ha az apósát piszkálta, hiszen jó ember volt.
- Ne feleselj asszony! Tudod mennyire nem bírt titkot tartani! Az esküvőnket is kikotyogta anyámnak, mikor titokban elmondtuk neki. No meg amúgy is nagyon közel állt a fiunkhoz, megbízott benne, jobban, mint bennem. – magyarázta mély hangján és mérgelődött, amiért őt mindig kizárta a témájából az apja. Az ő titkát is csoda, hogy nem fecsegte ki mindenkinek. Meg persze nem is repesett az örömtől, amikor megtudta, hogy egy ördögűző nőt fog feleségül venni, de csak sikerült megkedvelnie a szerelmét, így abbamaradt a veszekedés.
- Nem nagyapa árulta el. - hallották meg Komui hangját, mire rendesen meglepődtek.

- Egyszerűen csak túl hangosan beszélgettek, ha titkokról van szó. - küldött feléjük egy megnyugtató mosolyt. - Ne aggódjatok, nem mondom el senkinek, csak Lenalee-nek, ha eljön az ideje! – pillantott húga felé.
- Nézd Tyki!- nyújtott felé egy csokor virágot- Már csak egy kell középre!
- Nagyon szép. Menj, keresd arra, és meg keresem itt. - mosolygott kedvesen,s leguggolt,hogy keressen virágokat,de amint a lány eltávolodott tőle,lehervadt a mosolya,és fájdalmas arcot vágott .- Milyen aranyosan játszik…Vajon szeretni fog ő engem,ha felnő? És ha elmondom neki,ki vagyok igazából?Biztos meggyűlölne,de várni fogok a bocsánatára. Az idő nekem amúgy is semmi, hisz nem öregszem, de az ő élete nem ilyen. Egyszer megöregszik, és meghal. Akkor mi lesz?- hirtelen egy gyereksikoly harsant fel.
- Lenalee!- rohant oda Tyki, hogy lássa mi a baj, és nem akart hinni a szemének. Egy démon termett a lány előtt,és attól ijedt meg. A hatalmas fegyver bemérte Lenalee-t,és kibocsátotta magából a lövedéket. Tyki szerencsére testével védelmezte, és mivel a méreg rá nem volt hatással,ezért mindketten megmenekültek.

- Tease! Intézd el!- s a kis lepkeszerű állat- amit ő hívott elő- engedelmeskedett gazdájának,s végzett a démonnal,míg ő a lányt biztonságos helyre vitte.
- Mi történt?- rohantak le a többiek is. – aggódva néztek szét, hogy vajon senkinek nem esett-e baja.
- Egy démon. Nem tudom honnan jött elő, de még, érzem a szagát, úgyhogy többen is lehetnek. - erre a kijelentésre a föld alól felbukkant tíz démon, s rájuk küldte a Tease-ket.
A szülők berohantak a pincébe, és két puskával tértek vissza.
- Felesleges. Emberi fegyverek nincsenek rájuk hatással!- kiáltozott Komui.
- Fiam, ezek nem szokásos fegyverek, hanem démonölő puskák! Ti meneküljetek, mi majd elintézzük őket. - Tyki nem tétovázott, biztos helyre vitte Lenalee-t és Komui-t.
- Maradjatok itt!- indult volna, de valaki hátulról megszorította az ingjét.
- Ugye visszajössz?- kérdezte a kislány, és csillogó szemekkel nézett rá.
- Ígérem, visszajövök. - adott egy puszit a homlokára, majd mosolyogva elrúgta magát a földtől és szinte repült, egyenesen egy démon fején landolt,és azt mondta:

- Mégis mi a fenét képzelsz?! Hogy mersz megzavarni egy számomra fontos pillanatot?! - ártatlan arca,most nem mutatta azt a megnyugtató érzést. Sokkal inkább félelmet okozott.
A hatalmas gépezet felé fordította szemeit, majd nevetéshez hasonló hangot hallatott, és végzett magával.
- Mi a fene…- szörnyülködött. - Mégis ki a franc parancsolta neked, hogy öld meg magad, te idióta fegyver?! –Tudni illik, hogy ha egy akuma (démon), mestere parancsára végez magával, akkor a benne lakozó emberi lélek nem kerülhet a mennybe, helyette a pokol legmélyebb bugyraiba süllyed. - A démonok össze-vissza lövöldöztek, mindent eltaláltak, amit csak lehetett. Tyki ekkor eszmélt fel,s sebesen rohant oda a házaspárhoz…
Már túl késő volt. A földön feküdtek,és szervezetükben terjedni kezdett a démon fegyverek mérgei. Bőrükön megjelentek a jelek is. A fiú kétségbeesetten nézte őket. Tudta, nem segíthet rajtuk.
- Ty-y-ki…-nyögte az öreg - Mindig… vigyázz Lenalee-ra…- ez volt az utolsó mondata,s porrá változott,amit a szél szomorúan hordott szét.

- Akár az életem árán is,erre megesküszöm! - lassan megfordult, s teste a dühtől lila lángokban égett. Gyönyörű, lágy szemei most inkább a Sátánéra hasonlítottak. Ekkor megjelent az Ezer Éves gróf is, egy lila hajú lánnyal az oldalán.
- Tyki-állatka. Ne mondd,hogy ennyire felmérgeltelek a játékommal. - szólalt meg érces,irritáló hangján a krumpliszsák formájú alak.
- Már mondtam, hogy ne hívj így. - húzódtak vissza a lángok,de a szeme olyan maradt .- Egyébként meg,miért vagytok itt? - bökött fejével a lány felé,aki közelebb sétált hozzá,majd végigsimított az arcán,miközben a fülébe suttogott.
- Mi csak látni akartuk annak a kislánynak a gyönyörű,piros vérét .- erre a mondatra rácsapott a lány kezére,hogy ne érjen hozzá.
- Oh. Milyen kis heves ma valaki. - mosolygott bájosan,majd arca gonosszá vált. - Ne mondd,hogy egy ilyen gyerek így beindítja a fantáziádat. Velem többre mennél.
- Ez csak rám tartozik,és amúgy meg veled semmi dolgom,szóval…- gyereksikolyra lett figyelmes,majd az eget kémlelte. Lenalee-t vitte el a Fekete Rend egyik embere. Tekintete megakadt a lábán.
- Tykiii! – kiáltotta kétségbeesetten a lány és a szép, bájos szeméből folytak a könnycseppek. – Báytáám!! – de már el is tűntek vele a sötét ruhás emberek.
- Lenaleee!!! – üvöltötte Tyki és utána akart menni, de valaki visszafogta hátulról.
- Felejtsd el! Ne menj! Majd ha  el jön az ideje én is csatlakozok a Rendhez és te is jöhetsz velem, addig is bízzuk rájuk Lenaleet – felelte szomorú és fájdalmas képpel a férfi.

- Nem igaz…Hogy nem vettem észre?!Aktiválódtak a Sötét csizmák… - Tyki a fejét fogta fájdalmában, nem akarja elveszíteni a lányt, nem soha…!

23 megjegyzés:

Katherine írta...

Sziasztok!
Az első mondat, ami kicsúszott a számon olvasás közben az OMG(XD) volt {persze jó értelemben OMG :)}
(dobtam egy hátast mikor kiderült, hogy Tyki Lenalee kiszemelt "vőlegénye", de örültem is neki egyben :D)
Nekem nagyon tetszett az egész fejezet és az is, hogy felrúgtátok az egész történetet :D Az eredetiből amúgyis hiányoltam a romantikát, szóval nekem eszméletlenül bejött a fejezet.
Ügyesek vagytok! ^^ Csak így tovább! Várom a kövit!!
Puss!

Regi and Áfonya írta...

Szia Katherine!
Örülünk,hogy tetszett :D
Igen,a romantikát mi is nagyon hiányoltuk az animéből,ezért a történetünkben elég sok lesz ;)
Próbálunk sietni a kövivel :)
Puszi;
Regi és Áfonya

Kisegér:D írta...

Sziasztok! :)
Nem vagyok ismerős ebben a világban, de ez nagyon tetszett.
Nagyon érdekes fejezet volt. :)
Várom a folytatást.
Puszi! :)

Regi and Áfonya írta...

Szia Radioaktív Kisegér !:D
Köszönjük,hogy írtál komit,nagyon sokat jelent nekünk :D
Örülünk,hogy tetszett,próbálunk sietni vele :)
Puszi:
Regina and Áfonya

Kinga írta...

Sziasztok csajok :P
aztaaa :O:O huuhh :O:O ez isteni lett :D én is nézem a sorit és nagyon örülök h ez nem lesz olyan mint az eredeti, mert ez még annál is jobb :D:D Tykit én is imádom és mindig is reméltem h összejön Lenaleeval és most tökre örülök h ez van benne :D:D az izgalmak is tutik mint a soriban :D meg hát hálistennek itt lesznek szerelmi szálak amik nagyon nincsenek a filmben :S szóval egyszerűen imádom :D jajj kérlek siessetek az újjal ^^
pux

Liza írta...

sziasztok
nagyon tetszik a történetetek :)
tényleg jobb mint az eredeti sorozat mert abból nekem is hiányzik a romantika :)
nagyon várom a frisst
kb mikor lesz? :)
puszi

Silver Lady írta...

Sziasztok!
Mindig is szerettem az anime meséket, főleg a Vampire Knight a kedvencem (bolond lennék, h kis füzetembe erről is írtam sztorit?).
Az eleje szerintem igen hatásos lett, igazi első fejezetes bevezető. :-)
Utána persze jön minden: kis családi idill meg utána akció. Szeretem az ilyeneket, szóval így tovább!
Puszi

Jah, és felteszem a blogjaimra a kövi részeket!

Csillusvok =) írta...

halii :D
képzeljétek egy képetek alapján találtam a blogra :D ilyenkor örülök hogy béna vagyok :'D azonnal elkezdtem nézelődni és nagyon megtetszett a blog :D főleg a feji :D azta anyám nagyon imádtam :D már várom hogy mi lesz Lenaleeval, tudniillik hogy én még nem láttam a sorozatot pedig elakartam kezdeni de nem fogom ink olvasom ezt :D meg ügyik vagytok hogy ketten ilyen jókat írtok :D
szwal siessetek a kövivel :P
puszancs

Regi and Áfonya írta...

Szia Kinga!
Köszönjük,hogy írtál é örülünk,hogy tetszik :D
Próbálunk sietni,de még nem ígérünk időpontot :)
Puszi;
Regina and Áfonya

Regi and Áfonya írta...

Helló Liza!
Fuhh nagyon örülünk,hogy tetszik :D
Próbálunk sietni,ígérjük,de nem akarjuk elkapkodni :)

Puszi;
Regina and Áfonya

Regi and Áfonya írta...

Szia Lady!:D
Mi is,igazi fanok vagyunk,a VK-t is imádjuk :D
Dehogy lennél bolond,szívesen elolvasnánk amiket a soriról írtál ;)
Mindenképp megnézzük az új fejiket!:)
Puszi:
Regina and Áfonya

Regi and Áfonya írta...

Szia Csillus!:D
Hűha!:D
Milyen jó,hogy tettünk fel képeket :D
Továbbra is írni fogunk fejiket,hogy ne tartsuk magunkban az ihletet,és hogy olvashassatok :D
Puszi;
Regina and Áfonya

Névtelen írta...

Sziasztok!
Szeretném megdícsérni a képeiteket nagyon szépek :) Azt szeretném megkérdezni, hogy lementhetem őket és használhatom háttérképnek? :) Mert először úgy gondoltam, hogy szólok :)
A feji pedig csodás, amint tudjátok folytassátok! :) Puszi: Vica :)

Regi and Áfonya írta...

Szia Vica!
Köszönjük a dícséretet :)
Nyugodtan lementheted és kitehed:)
Puszi:
Regina and Áfonya

callie írta...

Sziasztok!

Nos ez nem Holdhercegnős:) én nem sok animét ismerek, és sajnos ezt az animét sem. De kíváncsi leszek, hogy mi lesz ez a történet és hogyan alakítjátok a szálakat. Sok sikert és ihletet hozzá mindkettőtöknek.
Pusz: Callie

Regi and Áfonya írta...

Szia Callie!:)

Köszönjük a komit,és a biztatás :)
Hát igen,éreztük mi,hogy már a csapból is Holdhercegnő folyik :D
Nekünk ez az egyik kedvenc animénk :)

Puszi:
Regina and Áfonya

Orchidée írta...

Sziasztok!
Nem nagyon szoktam animéket nézni, úgyhogy ezt sem nagyon ismerem, de tetszett, ahogy megírtátok... Ügyik vagytok... Amúgy engem egyáltalán nem zavar, hogy "a csapból is Holdhercegnő folyik"...:) Egy kicsit jobban megmagyarázhatnátok néhány dolgot az olyanoknak, mint én, akik nem ismerik az eredetit... Például, hogy mi Tyki? Nem értem, miért kéne majd Lenalee-nek megbocsátania neki... lehet, hogy ezt szándékosan csináltátok így?
Siessetek a következővel!
Puszi

Rosetta írta...

Ez tök jó!Már alig várom a kövit!

Regi and Áfonya írta...

Szia Orchidée :)
Örülünk, hogy azért tetszett ^^ :D Hát igen, de mi most egy kicsit elakartunk térni a Holdhercegnős témától :)
Ezt direkt csináltuk így >.< xD De az animébe kiderül :) Vagyis a következő részben meglássátok, hogy mi is a titok ^^
Igyekszünk ^^
Puszi(LLL)

Regi and Áfonya írta...

Szia Roxi :) Köszönjük szépen ^^Igyekszünk vele :D

Annah írta...

Sziasztok!
kértétek h nézzek be...hát itt vagyok...
sajnos én nem nagyon vagyok otthon az anime világában és a sorozatot sem nézem...:(
ugyh nem nagyon ismerem a történetet meg a szereplőket...azt vágom h naon misztikus...:P
amugy tetszett a fejezet csak jobb lett volna ha értem is...:P
de azért a követötök lettem...és igy tovább :D

xoxo Annah

Regi and Áfonya írta...

Szia :D Örülünk neki ^^
Semmi baj :D Most ez hülyén fog hangzani, de nem is kell érteni ^^ Mert minden ki fog derülni :D
Köszönjük szépen :D Puszi(LLL)

Áfonya és Peti írta...

Hello tetszik a sorozat örülök hogy elkezdtétek (bocsánat ez az a felhasználó ahol Áfonyával van blogunk de ez a hozzászólás csak Tőlem jött(peti)
Szóval nagyon tetszik a sorozat 1.-résza várom a kövit.

Megjegyzés küldése